Školení marketingu sociálních sítí

04.12.2017

RECENZE:

Třicet mi už bylo, takže facebook jsem zažila ještě v plenkách a vím, jaký zvuk měla zpráva na ICQ. Na druhou stranu nejsem tak stará, abych netušila, co je to hashtag a k čemu slouží. A dokonce vím, co je pinterest a mám profil na twitteru. Přesto ve mně poslední měsíce rostl pocit, že moje práce se sociálními sítěmi nenese očekávané ovoce. A tak, když jsem dostala šanci zúčastnit se semináře Lektorské akademie s Janou Marvanovou, který se zaměřoval právě na školení marketingu sociálních sítí, neváhala jsem. I proto, že zaměření marketingu bylo sportovní, tedy pro studia, posilovny i soukromé trenéry. 

A co jsem se dozvěděla? Konečně jsem pronikla do tajů Instagramu. Moje bílá velryba sociálních sítí dostala jasný obrys, dozvěděla jsem se, že mají jednotlivé obrázky tvořit jednotný celek. Nejen tematicky, ale hlavně barevně. Kdo to tušil, že musíte mít všechny obrázky ve stejné teplotě? A že je dobré střídat postavy, obličeje, citáty, jídlo...A že potenciální follower vám dá 5 vteřin na to, aby se rozhlodl, jestli vás bude nebo nebude sledovat. Narozdíl od běžného života je fajn, když vás v tom virtuálním někdo sleduje. A na koho cílit? Na toho, kdo má hodně slídilů? Nebo naopak na toho, kdo stejně jako vy začíná? A má smysl lajkovat? Má smysl komentovat? Má smysl sledovat ostatní? Kdy je nejlepší doba a den pro sdílení příspěvků? A platí to stejně pro facebook? Platí to stejně pro youtube? A co vůbec pinterest? A funguje pro dobrý marketing twitter?

No, já už tohle všechno vím. A co vy? Přidáte se na příští termín?

Termíny můžete sledovat třeba zrovna na sociálních sítích - na facebooku nebo na Instagramu pod @lektorskaakademie.